תושבים רבים הגיעו אתמול (רביעי) כדי לעבור בדיקת קורונה במתחם הבדיקות באצטדיון המושבה.
התושבים מספרים כי עמדו בפקק קרוב לשעתיים, כאשר חלק גדול מהפקק נוצר בחניון.
תושבים רבים הגיעו להיבדק ועתה הם ממתינים לתוצאות.