התחלואה בפתח תקווה ממשיכה לעלות מאז הוחלט בממשלה על הקלות ובהן פתיחת מערכת החינוך ופיילוט הקניונים.
לפי נתונים משרד הבריאות, בפתח תקווה 236 חולים פעילים, 160 חולים פעילים התווספו בשבוע האחרון. סך כל החולים המאומתים בעיר 8366.

בשבוע האחרון נערכו 10,067 בדיקות.

אמש (מוצ"ש) ראש העיר רמי גרינברג פרסם הודעה שבה טען שפתח תקווה הפכה להיות עיר צהובה, על אף העובדה שלפי האתר של מודל הרמזור ופיקוד העורף, פתח תקווה עיר ירוקה וכך גם בגרף שגרינברג צירף להודעתו שבה נכתב:

"זה לא עוד פוסט בנוגע לקורונה.

זה קריאת  השכמה לפני סגר שלישי!!!

התחלואה עולה ומהר.



היכולת לעצור זאת זה רק בידיים שלנו.

לא לזלזל. לא לכסת"ח. לא להיות אדישים.

הסכנה מוחשית: בריאותית. נפשית. כלכלית וחברתית.

אז קדימה קחו אחריות תיהיו רציניים ואכפתיים.

שימו מסכות. תשמרו מרחק. תשטפו ידיים כל הזמן והכי חשוב בואו להבדק- גם הערב יש בדיקות עד 22:00 בחניון האצטדיון העירוני.

העתיד של כולנו בידיים שלנו."

תחלואה במוסדות החינוך 

ביום שלישי דיווחנו על מקרי תחלואה במוסדות החינוך בעיר ומאז נודע על מקרים נוספים ובהם:

בבית הספר נעמי שמר ברחוב זיכרון יעקב 4 התגלה ילד מכיתה ג'3 קפסולה 2 כחיובי לקורונה.

 פעם אחרונה התלמיד שהה בבית הספר בתאריך 3/12.

תלמידי הקפסולה והצוות שבאו במגע עמו ישהו בבידוד עד ה- 17/12כולל.

בגן חמניה ברחוב קטרוני 53 התגלתה ילדה כחיובית לקורונה.
פעם אחרונה בגן  ב- 26/11.
הצוות ו10 ילדים שהיו חולי קורונה ימשיכו ללמוד כרגיל שאר תלמידי הגן  שבאו במגע עם הילדה החולה ישהו בבידוד עד ה- 10/12 כולל.