במבצע אכיפה נרחב, שנערך השבוע, בשיתוף משטרת פ"ת והיטור העירוני נלכדו מבצעי העבירות.

בתקופה האחרונה מתבצעים מבצעי אכיפה כנגד מפרי הנחיות הקורונה, תפיסת אופנועים בלתי מורשים, אירועי וונדליזם ורעש בגינות הציבוריות וכן כנגד משליכי פסולת בשטחים פתוחים.



בשעה 1:00 לפנות בוקר תפסו הצוותים באותו אזור תחנת מעבר פיראטית להשלכת פסולת. במקום נתפסו הכלים אשר פרקו פסולת בשטח ויפתחו הליכים כנגד האחראיים.



בהמשך לפעילות הנ"ל, נתפסו גם שלושה מרססי גרפיטי בשעת מעשה במרכז העיר. לאחר תיעוד המעשה, יצאו הצוותים אל השלושה וקנסו אותם. במקביל יפתח כנגדם הליך פלילי ואזרחי על השחתת רכוש ציבורי.
 

ראש העיר רמי גרינברג התווה לצוותים