אמש, בשעות הערב והלילה המאוחרות, נערך מבצע אכיפה נרחב בשיתוף השיטור העירוני ומשטרת פ"ת..
הצוותים פעלו לסגירת אירוע שהפר את כללי הקורונה וההתקהלות באזור צומת סגולה. האירוע התקיים תוך סיכון ממשי למשתתפים בו ועל כן בעל המקום עוכב לתחנת המשטרה ויפתחו כנגדו הליכים משפטיים.
ככל הנראה מדובר בחתונה.