תושבים ממספר שכונות ברחבי העיר, כמו גם תושבים רבים באזור גוש דן, דיווחו כי  בסביבות השעה 02:00 בלילה (בין שבת לראשון) נשמעו קולות נפץ עזים, בשל ירי 2 רקטות שנורו לשטח ישראל וככל הנראה נפלו בשטחים פתוחים.

מסתבר כי רסיסי טיל מיירט נפלו באזור הטיילת בבת ים.

בתגובה לירי הטילים, מטוסי קרב וטנקים של צה"ל תקפו מטרות של חמאס ברצועה.

תושבים משכונות כפר גנים, אם המושבות, הדר גנים ואח' דיווחו למערכת "פ"ת עכשיו" כי שמעו היטב את הפיצוצים.
חלק מהתושבים התעוררו לקראת שתיים בלילה מירי הטילים ובחמש בבוקר מקולות הרעמים.

ירון קדושים פעיל חברתי משכונת הדר גנים מספר:

"זה היה בסביבות שעה 02:30. ישבתי בכורסה בסלון ונרדמתי תוך קריאת ספר. לא שינה עמוקה במיוחד. לפתע התעוררתי מקול נפץ חזק מאוד. מאוד חזק. אמרתי לעצמי "אין מצב שזה רעם". חשבתי שזה חלק מהתרגיל שמתקיים לאחרונה במחנה צבאי סמוך. בבוקר הסתבר שזה קשור ליירוט כיפת ברזל"

תושבת כפר גנים ג' אמרה: "שמעתי את הפיצוץ היטב, כל הבית רעד."