ביום שישי בחצות לערך התקבלו קריאות למוקד 102 של מחוז מרכז על שריפה בדירה ועל להבות שיוצאות ממנה ברחוב האורים בפתח תקווה.
מיד יצאו למקום 4 צוותי כיבוי וחילוץ.
לוחמי האש מנעו את התפשטות השריפה אל הקומה מעל וביצעו כיבוי,שחרור,עשן וסריקות.



מפקד המשמרת רב רשף תמיר כהן מתאר את שאירע:

"כאשר הגענו למקום הבחנתי בלהבות שיוצאות מן החלון בקומה 3 ומאיימות כל קומה רביעית,מיד פעלנו פעלנו להורדת הלהבות עם מים מלמטה,צוותים נוספים חדרו עם קו מים אל הדירה ,צוות נוסף ביצע סריקה בקומה מעל"
לאחר סריקות בדירות לא היו נפגעים.
מערך הכבאות ממליץ להתקין גלאי עשן בבתים אשר מציל חיים ומתריע על השריפה עוד כשהיא קטנה."