5 צוותי כיבוי פעלו אמש (רביעי) בשריפה בסופר מרקט 'רמי לוי' ברחוב אורולוב בעיר.
המקום היה אפוף עשן, לוחמי האש חדרו אל המבנה ופעלו  לכיבוי השריפה, ביצעו סריקות ושחרור עשן עד שהשתלטו על השריפה ומנעו את התפשטותה.

השריפה פרצה בקומה 1- של הסופרמרקט.



 בשל השריפה אירעו פיצוצי חשמל במקום עקב המתזים שפועלים במקום.
ככל הנראה מוקד השריפה היה ארון חשמל.

בשעה 00:30 חזרו כוחות כיבוי האש לתחנה כשהמשימה הושלמה.