הפגנות המחאה נגד ראש הממשלה ולאור המשבר הכלכלי והבריאותי נמשכות ביתר שאת.
כאלף תושבי פתח תקווה הפגינו אמש ב-10 הפגנות ברחבי העיר.
מספר ההפגנות דומה לשבוע שעבר, מה שמצביע על כך שאם מוטל סגר או לאו, עדיין התושבים מפגינים.
תושבים רבים מהעיר יצאו להפגין במעון ראש הממשלה בבלפור.
חלקם הפגינו בהתחלה קרוב לביתם ולאחר מכן הצטרפו לעשרות אלפי המפגינים בירושלים ובכיכר רבין בתל אביב.
בהפגנה בכיכר גורן השתתפו עשרות מפגינים ורבים יצאו משם להפגין בירושלים.
כ 200 איש הפגינו בצומת העיפרון בכניסה לעיר. אליהם הצטרפו בצעדה עם דגלי ישראל ודגלי המחאה כ - 100 מפגינות ומפגינים שהגיעו מכיכר הרעות בשכונת אם המושבות. הצעדה עברה ברחובות בן חור ושרגא רפאלי ותושבי השכונה עמדו במרפסות הריעו ומחאו כפיים.
אחת ממובילות המחאה בעיר, הסבירה ל"פ"ת עכשיו" כי לא חסרות סיבות להצטרף למחאה שעם הזמן מתרחבת:
"תושבי אם המושבות התעוררו, קמו מהספה הנוחה מול הטלוויזיה, הגיעו לצומת הכניסה לעיר וקוראים: "ביבי תתפטר לא רוצים אותך יותר". שמחה לראות כי מדי שבוע יותר ויותר אנשים מצטרפים להפגנות מתוך הבנה כי זו הדרך היחידה לגרום לשינוי. המדינה במצב רע בכל התחומים, המאבק בקורונה, המצב הכלכלי ובוודאי טוהר המידות, כאשר ההחלטות שמתקבלות אינן באמת נובעות מתוך דאגה לאזרחים, אלא מסיבות פוליטיות. אולי מפתח תקווה תבוא התקווה והבשורה."
רוק נ' רול בהפגנה
בגשר מזור התקיימה הפגנה שבה השתתפו 200 מפגינים שנהנו מהופעה של להקת "קינג בלפור".
כתבות קודמות בנושא
ביצים ונפצים הושלכו על המפגינים: "ראיתי שהוא משליך משהו בוער לכיוון הכיכר" (וידיאו)
צפו: הנה באה שייירה, הערב: הפגנה גדולה בכיכר גורן, ביום שישי: שיירת רכבים עם צוללות (וידיאו)
צפו: מאות הפגינו בכ-20 הפגנות ברחבי פתח תקווה (וידיאו)
הפגנות בקפסולות ברחבי פתח תקווה. המפגינים: "אנחנו לא חמוצים, אנחנו ציוניים" (וידיאו)
במוצ"ש, על אף הסגר: 6 הפגנות התקיימו בפתח תקווה (וידיאו)