העיתון (שבועון) החרדי שיוצא לאור ע"י חסידות בעלז עורר סערה כשהפנה אצבע מאשימה דווקא לצוותים הרפואיים בבתי החולים שבתקופה זו נאבקים למען הצלת חיים.

בכתבה שפרסם השבועון, נכתב: "הקורונה לא הורגת,  אלא הצוותים בבתי החולים."

עוד נכתב: " הגיע הזמן לאפשר לבני משפחה לבקר ללא הגבלה במחלקות קורונה, שהמדינה תתגמל בתי חולים על חולים שהבריאו ולא על תעודות פטירה".

יאיר שרקי פרשן ערוץ 13 לענייני חרדים שפרסם את המקרה, התייחס בחומרה לפרסום:

"הכחשת הקורונה של חסידות בעלז מקבלת טוויסט מבחיל במיוחד: המחנה החרדי, העיתון של החצר מאשים - הקורונה לא הורגת, אלא הצוותים בבתי החולים."

עוד נכתב בכתבה ב"המחנה החרדי', הגיע הזמן לאפשר לבני משפחה לבקר ללא הגבלה במחלקות קורונה, שהמדינה תתגמל בתי חולים על חולים שהבריאו ולא על תעודות פטירה".

ח"כ אליהו ברוכי, לשעבר חבר מועצת עיריית פתח תקווה, מתח ביקורת על העיתון החרדי:

"כל הכופר בטובתו של חברו סוף כופר בטובתו של מקום"
הצוותים הרפואיים מוסרים נפש עוד מעט כבר שנה, למען חיינו. 

ההרגשה היא שאין אנחנו מספיקים להודות להם כראוי.

לצערי הרב, נחשפתי הערב לכתבת עיתון הזויה שמנסה להפוך את האנשים המסורים האלו לבעיה במלחמה הזאת, ולא לפתרון.

לוחמי הקורונה, אף נייר עיתון לא יצליח לגמד את הערכה הרבה שאנחנו רוכשים לכם.

עבורי, זו רק תזכורת לומר לכם שוב ושוב מילה אחת: תודה!"