בימים אלו העירייה מקדמת פיילוט להקמת "מרכז לגירושין בקהילה" - מיזם חדש ליישוב סכסוכים בתחום המשפחה, תוך התמודדות עם משבר הקורונה. במרכז ליישוב סכסוכים בתחום המשפחה ימצא המענה לצורך של התושבים והתושבות להתמודד עם השלכות משבר הקורונה על תחום המשפחה.
המרכז יספק מגוון שירותים ביניהם גישור משפחתי, גירושין בשיתוף פעולה, הדרכה הורית ותיאום הורי, ייעוץ ליווי והדרכת משפחות וילדים, עריכת הסכמים בתחום המשפחה ואישורם בערכאות משפטיות. ההצעה כוללת הקמת מרכז שייתן מענה למשפחות טרם הליך הגירושין, תוך כדי ההליך ואחריו, במטרה לפתור את הסכסוך המשפחתי בדרכי שלום ולשמור על טובת המשפחה וטובת הילדים והילדות.
את הפרויקט מקדמת יועצת רה"ע לשוויון מגדרי פיתוח וחדשנות רחל אלון, בשיתוף ארבע יזמיות המרכז: אביה שטיין קורלנד, עו"ד מגשרת ונוטריון, ליטל לביאן, עורכת דין ומגשרת, אלה שפי, פסיכולוגית וגבי קנול, יועצת זוגית ומשפחתית.
ראש העיר רמי גרינברג "אני חושב שבימים אלו בהם יש סגר מתמשך ואנו חיים במציאות משתנה יש קושי גדול לאנשים רבים להתמודד עם האתגרים הרבים הבאים לפתחנו מידי יום, דבר המתבטא גם בתוך המסגרת המשפחתית".