היום (שני) התקבל במשטרת ישראל דיווח על גברים שהגיעו לטבול במקווה גברים ברחוב מנחם בגין בפתח תקווה.
שוטרים שהגיעו למקום הבחינו במספר טובלים במקווה וזאת בניגוד להנחיות משרד הבריאות האוסרות על שימוש במקוואות לגברים.
השוטרים בדקו את פרטיהם של הנוכחים במקום והתברר כי אחד מהם חולה קורונה מאומת, בן 46 תושב העיר והוא נקנס בדו"ח ע"ס 5,000 ₪.
משטרת ישראל קוראת לציבור לקיים את הנחיות משרד הבריאות ולמנוע את התפשטות הנגיף.
תושבים חרדים כשהגיעו למקווה כעסו על כך שהמקווה נעול.
אחד התושבים טען בטעות כי המקווה ננעל בניגוד להנחיות שכן מקווה טהרה לנשים פתוח. גבדרים אסור. למה? ככה!!