לפני ארבעה ימים אובחנה מטפלת בבית האבות "בית הדקל" שבעיר כחיובית לנגיף הקורונה. 
על אף העובדה שחלפו שלושה ימים מאז שאובחנה המטפלת, רק אתמול (רביעי) בערב החלו להתבצע בדיקות בקרב הדיירים.

יצויין כי גם בתאריך  3 מטופלים ו-2 עובדים שאובחנו כנשאי קורונה באותו בית אבות.

אסנת אטלי, דוברת בית הדקל. מסרה ל"פ"ת עכשיו": 

"מטפלת במחלקה א', השוהה מיום שישי שעבר בבידוד בביתה, נמצאה ביום ראשון כחולה בקורונה.

יודגש כי אין חולים סימפטומטיים בקרב המטופלים או העובדים.

בשל הרצון להמשיך ולשמור על בית הדקל נקי מקורונה, ובהתאם להנחיות, מחלקה א' נכנסה לבידוד ביום ראשון.

מאז, פנתה ההנהלה למשרד הבריאות בדרישה לבדוק את כלל דיירי הבית.

היום בערב הגיעו דוגמים של מד"א והם מבצעים בשעה זאת דיגום."

.