לפי נתוני משרד הבריאות, כפי שדיווחנו, חלה עלייה של 529 חולים מאומתים בשבוע האחרון, כאשר ישנם 3,612 חולים מאומתים בפתח תקווה, מתוכם 925 חולים פעילים.
יחס של 37 חולים ל- 10,000 נפש, לעומת יחס 'של 20 חולים ל- 10,000 נפש ביום שישי.
בשל עלייה זו, עיריית פתח תקווה החליטה כי ישנם איזורים מסוכנים בעיר ואף תלתה ברחבי העיר על לוחות המודעות, מודעה אשר מזהירה את הציבור מאזור בו רמת התחלואה גבוהה.
המודעה נתלתה במספר שכונות ברחבי העיר ובהן שכונת אם המושבות ושכונת הדר גנים.
במודעה נכתב: "אזור זה בעל רמת תחלואה גבוהה בקורונה.
עיריית פתח תקווה והמשטרה יבצעו בשכונה אכיפה מוגברת לשמירה על הנחיות משרד הבריאות."