אתמול (שלישי) הגיע נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין לפתח תקווה לניחום אבלים אצל משפחתו של הרב שי אוחיון ז"ל שנרצח בפיגוע הדקירה ע"י מחבל סמוך לצומת סגולה.
לאחר מכן הנשיא ביקר את משפחתו של יאיר אסיסקוביץ ז"ל, יו"ר ברית האצ"ל ויקיר העיר פתח תקווה.
הנשיא הכיר היטב את יאיר אסיסקוביץ׳ ואמר למשפחה שיאיר היה עבורו כאח גדול ושהוא ישא את זכרו ואת פועלו המופלא למען מדינת ישראל בליבו תמיד.
אסיסקוביץ׳ היה אדם פעיל ומעורב, אשר התנדב בעיר בתחומים מגוונים, החל מחינוך וספורט וכלה במיחשוב ושימור אתרים ומורשת. דמותו הייחודית תחסר לנו מאד! ״
משפחת אסיסקוביץ סיפרה על יאיר הסבא והאבא המסור והודתה לנשיא ולראש העיר רמי גרינברג על הביקור המרגש.