במעון חב״ד ברחוב שבט גד 3, התגלה ילד חולה קורונה מאומת.
בשל כך 13 ילדי  כיתת הבוגרים במעון ו - 4 וגננות ייכנסו לבידוד עד ה 10/9 כולל.

הילד היה לאחרונה במעון בתאריך 27/8.

אחים ואחיות של ילדי המעון, אינם רשאים ללכת למוסדות חינוך אחרים למשך 3 ימים, אישור חזרה יינתן על ידי חמ"ל הקורונה של העירייה לאחר הצהרה שהילד בבידוד מלא, וללא תסמינים.