הפורום הדתי הלאומי בפתח תקווה שבראשותו עומד עו"ד צביקה וישנגרד, תושב כפר אברהם, השכונה שבה התגורר הרב שי אוחיון שנרצח אתמול (רביעי) בפיגוע סמוך לצומת סגולה, יוזם עצרת מחאה ותפילה תחת הכותרת: "דם יהודי אינו הפקר".

העצרת תתקיים בצומת סגולה, מקום הירצחו של הרב וצפויים להשתתף בה תושבי השכונה ואנשי ציבור ובהם הרב מיכה הלוי ונציגי המשפחה.  בנוסף, הפורום הדתי לאומי הזמין לעצרת חברי כנסת. 

עו"ד צבי וישנגרד מסביר את הסיבה לכך שהוא ביחד עם הפורום הדתי לאומי מתכוונים לקיים מחר בערב עצרת מחאה:

לא ניתן לעבור לסדר היום על הירצחו של תושב השכונה. תושבי השכונה דורשים ממשטרת ישראל,כוחות הביטחון והממשלה לדאוג לביטחונם של התושבים. אלפי בני מיעוטים מגיעים מידי יום לאזור צומת סגולה, חלקם יושבים בסמוך מאד לביה"ס היסודי מעלות חיים ומחכים למעסיקהם שיקחו אותם לעבודתם.

במקביל ומאחר ואנו נמצאים בימי הסליחות והרחמים אנו מתפללים לקב,ה שיסיר המגיפה מעלנו ובבחינת עושה השלום במרומיו הוא יעשה שלום עלינו."

מי נבחרי הציבור שהזמנתם להשתתף בעצרת?

כל חברי מועצת העיר הוזמנו, חברי הכנסת: אוריאל בוסו (ש"ס) ואליהו ברוכי (יהדות התורה), בנט וסמוטריץ (ימינה) והרב רפי פרץ. השר לענייני ירושלים ומורשת (הבית היהודי).

עו"ד צבי וישנגרד

כרזת העצרת: הפורום הדתי לאומי