הערב (ראשון) עידכנה השרה פנינה תמנו - שטה את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, על כך שבבדיקה לנגיף הקורונה שביצעה - נמצאה חיובית. תמנו - שטה היא תושבת העיר ומכהנת כשרת העלייה והקליטה מטעם מפלגת כחול לבן.
על פי בדיקה ראשונית, שהתה השרה בכנסת לאחרונה ביום רביעי האחרון - 19/8.
הכנסת תמשיך בחקירה האפידמיולוגית בנושא בתאום נציגי משרד הבריאות.
ביום שישי האחרון השתתפה השרהנ ביום גיבוש משותף לחברי שלושת מפלגות: כחול לבן, מפלגת העבודה וסיעת דרך ארץ.
בגיבוש השתתפו כל השרים וחברי הכנסת של המפלגות, בשעה זו עדיין לא הוחלט מי מהם ייאלץ להיכנס לבידוד.
תמנו - שטה היא השרה השלישית שמאובחנת בנגיף, השר לירושלים ומורשת רפי פרץ נמצא חיובי לקורונה בתחילת החודש ושר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן אובחן חיובי לקורונה כששימש כשר הבריאות בחודש אפריל.
דוברת השרה מסרה כי השרה תפעל לפי הוראות משרד הבריאות.
חברי מערכת "פ"ת עכשיו" מאחלים רפואה שלמה והחלמה מהירה לשרה.