3  צוותי כיבוי פעלו אתמול (שבת) בשריפה על גג בניין מגורים ברחוב פיק"א בעיר.

הצוותים פעלו לכיבוי ומניעת התפשטות השריפה.

האירוע הסתיים ללא נפגעים.