3 צוותי הכיבוי פעלו אתמול (שבת) לכיבוי השריפה.
פורסם בתאריך: 23/08/2020 07:00
3 צוותי כיבוי פעלו אתמול (שבת) בשריפה על גג בניין מגורים ברחוב פיק"א בעיר.
הצוותים פעלו לכיבוי ומניעת התפשטות השריפה.
האירוע הסתיים ללא נפגעים.