השבוע הוגשו שלוש התראות - צו הפסקה מנהלי לאולמות אירועים אשר קיימו אירועים בשטחן ופעלו בניגוד להנחיות משרד הבריאות.

אולמות אלה החלו לאחרונה לקיים אירועים ושמחות בשטחן וזאת בניגוד לכללים ובניגוד להנחיות משרד הבריאות.

לאור זאת הוגשו נגדם כאמור צו הפסקה מנהלי ובעלי האולמות הוזמנו לשימוע.

האולמות הם:

1.     טוסו אירועים בע"מ - רח' בזל 16.

2.     אודל אירועים בע"מ -רח' ז'בוטינסקי 114

3.     אירועים בסגולה בע"מ –"אפטאון " -רח' הרכבת 4


[pdf_26488]
[pdf_26489]

ראש העיר רמי גרינברג אמר: "אנו נמצאים עדיין בעיצומו של מהלך למניעת התפשטות נגיף הקורונה ולא נאפשר קיום אירועים באולמות שמחה בניגוד לכללים. באירועים מעין אלו יש ריבוי משתתפים והדבר מנוגד להנחיות משרד הבריאות..