אתמול (רביעי) פרסמנו כתבה לפיה חברי האופוזיציה טוענים לאפלייה בתנאים בישיבות המועצה, כאשר לטענתם ראש העיר רמי גרינברג בוחר לקיים את ישיבות המועצה באולם שבו לאופוזיציה אין שולחנות בכוונה לפגוע בהם פגוע באופן היערכותם של חברי המועצה לישיבה ובעיקר להשתתפותם בישיבה באופן מקצועי וענייני.

בעקבות הפרסום שלנו, ראש העיר נעתר לדרישת האופוזיציה ושינה את מקום ישיבת המועצה.

גרינברג העביר את מיקום הישיבה לתיכון גולדה מעט לאחר פרסום הכתבה.