במתחם באזור התעשייה קרית אריה, בו שוהים כ-150 פועלים זרים, נמצא כי יש התפרצות של נגיף הקורונה.
הנוהל החדש של שיתוף הפעולה בין העירייה, משרד הבריאות ופיקוד העורף מיושם.
פיקוד העורף לקח את האחריות לניהול האירוע, כבר בשעות הקרובות קופות החולים יחלו לבצע בדיקות במקום,
כאשר יתקבלו התוצאות ינקטו הפעולות הנדרשות.
יאמר כי ראש העיר והעירייה מסייעים בטיפול האירוע.