מתפללי בית כנסת באלעד הזעיקו משטרה לאחר שאחד המתפללים שהה במקום ללא מסכה.

בבדיקת פרטיו של האיש עלה שמדובר בתושב פתח תקווה שהפר בידוד. הוא נקנס ב-5,000 ש"ח.

כך התפרסם ב"חדשות הסקופים".