כ- 200 איש הפגינו הערב (מוצ"ש) סמוך לגשר בכביש 471 בצומת דרך רבין / קרית אונו כחלק מהפגנות ב-260 גשרים וצמתים ברחבי הארץ בנוסף להפגנות המרכזיות בירושלים, בתל אביב ובקיסריה.

בהפגנה השתתפו תושבי פתח תקווה, קרית אונו והאזור, מבוגרים, ומשפחות עם ילדים ותינוקות.

המפגינים נשאו דגלים שחורים יחד עם דגלי ישראל ושלטים שהכינו עם ילדיהם. חלק מהמפגינים סיפרו שהם לא תמיד יכולים לנסוע למעון ראש הממשלה בבלפור והם מרגישים צורך למחות ולעשות מעשה, כך שהאפשרות לבוא לגשר הקרוב לביתם ולזעוק את כאבם זה פתרון מצוין מבחינתם.

בדגלים שנשאו המפגינים נכתב בין היתר: "אין לנו ארץ אחרת", "מדינה אהובה, ממשלה רקובה" ועוד.

צילום: נילי יהל

צילום: נילי יהל

צילום: נילי יהל

צילום: נילי יהל

צילום: נילי יהל