מידי יום שישי מסייר ראש העיר ברחבי העיר, כד לפגוש תושבים.

הבוקר, במהלך הסיור השגרתי הבחין ראש העיר רמי  גרינברג בתושב שמסתובב ללא מסכת פנים, יחד עם שני כלבים גדולים כשהם בלי מחסומים.

 ראש העיר עצר את רכבו בצד הדרך והעיר לתושב שגם מסתובב בלי מסכה וגם לטענתו משחית את הערוגות עם הכלבים שלו שהם ללא מחסום ומסכנים את הציבור. התושב החל לקלל ולירוק על ראש העיר. לאור התנהגותו הבריונית של התושב הוזמנה משטרה למקום. 

כאשר הבין התושב כי המשטרה בדרך  עלה הביתה והחל להשליך ביצים מהחלון לעבר ראש העיר. 

ראש העיר רמי גרינברג: ״עצרתי בצד הדרך על מנת לשוחח איתו ולהזכיר לו את הנחיות משרד הבריאות והוא השיב באלימות. אמשיך בדרכי לפעול למען הציבור בעיר, למען שמירה על בריאותו ואיכות חייו ושום אלימות וברינות לא תרתיע אותנו״.