ראש העיר רמי גרינברג וסגנו צדוק בן משה הביאו אל אישור מועצת העיר הצעה לחייב את הקבלנים בהוצאות הניקיון שאגף התברואה בעירייה מבצע במקומם, בנוסף לקנסות שניתנות בגין כך.

הקבלנים מחויבים בניקיון המדרכה והכביש מסביב לאתר הבנייה בו הם עובדים.

כאשר הקבלן בוחר שלא לנקות את הרחוב, הדבר נעשה ע"י עובדי התברואה של העירייה.

מטרת ההצעה היא לחייב את הקבלן בגין תשלום עבור עבודות אלו. מדובר בהסדר אשר יופיע בהסכם העבודה בין העירייה לבין הקבלנים בטרם תחילת העבודות. כמו כן, ההצעה כוללת גם את קבלני העבודות השוטפות ושאר גופי התשתיות.

ראש מינהל שפ"ע, צדוק בן משה: "לא נאפשר לקבלנים לעשות בדרכים המקיפות את האתר כבשלהם ולכן נחייב אותם לנקות את אזור עבודתם. במידה ולא יעשו זאת כראוי, הם ישלמו בגין ההוצאות."