ביום שני 20/7 בשעה 13:30 נגנב לפטופ Hp מדוכן סלולר בקניון סירקין.
בעל הדוכן, חזי מועלם מספר על המקרה:
"בגלל המסיכה קשה לזהות את הגנב. עמדתי לידו והוא לא פחד ממני ולקח את המחשב, זה לא יאמן, זה בלתי נסלח, איך אתה מסוגל לעשות דבר כזה?" מועלם מוסיף כי במחשב ישנו חומר רגיש ומבקש את עזרת הציבור במידע שיכול לסייע ללכידת הגנב.
אם מי מקוראינו ראה או שיש ברשותו מידע על המקרה מתבקש לפנות אלינו למייל: [email protected]