מקרי הידבקות בקורונה הגיעו גם לעיריית פתח תקווה.
לפני שבוע, בתאריך ה-9/7/20 התקיימה ישיבה של האגף לפיקוח תכליתי בעירייה.
ביום שלישי השבוע, נודע כי פקח של העירייה ששהה באותה ישיבה, נמצא חיובי לקורונה.
בעקבות זאת 4-5 מנהלי איזור באגף הפיקוח הרב תכליתי ששהו יחד עימו בישיבה בתאריך 9/7/20 נכנסו לבידוד.
בעוד מספר ימים הם יוכלו לצאת מהבידוד ולשוב לעבודתם.
היום דיווחנו על המשך ההתפרצות במוסדות החינוך ברחבי העיר.
מלשכת דובר העירייה נמסר: "אחד הפקחים נמצא שלשום חולה.
על כן בהתאם לכללים הנדרשים נבדק על אלו שבאו איתו במגע משמעותי לצורך כניסה לבידוד בהתאם להנחיות."