דיווח על חולי קורונה ששהו במוסדות חינוך בעיר.

להלן ההודעות שפורסמו בימים האחרונים ובהם התאריכים, השעות ומוסדות החינוך שבהם שהו חולי קורונה מאומתים. 

בתי הספר: נבון, נעמי שמר ואינשטיין

מאמן חוג הקטרגל בבתי הספר יצחק נבון, נעמי שמר ואריק איינשטיין אומת כחולה קורונה.

מאמן  חוג הקטרגל אימן בחוגים בפעם האחרונה ב- 9/7.

ביום שני וחמישי 14:00-15:30 בבית ספר יצחק נבון.

ביום שלישי 15:00-17:30 בבית ספר אריק איינשטיין  וגם ביום חמישי 16:00-18:30.

בבית ספר נעמי שמר בימים ראשון רביעי משעה 14:00  עד 18:15.

תלמידי החוגים שהשתתפו במועדים  שצוינו לעיל בחוג, מחויבים בבידוד עד התאריך 23/7 כולל (לכל המאוחר), לבצע בדיקות ולעדכן את בית הספר שלהם.

אחים ואחיות של ילדים שנכנסים לבידוד, לא רשאים להיכנס למוסדות חינוך.

בית ספר נתן יונתן

בבית ספר נתן יונתן באם המושבות, התגלה תלמיד חולה קורונה בכיתה ג-2.

הכיתה תיסגר ולא ייתקיימו לימודים בכיתה הזו.

התלמידים והמורה של הכיתה יכנסו לבידוד עד 23/7 כולל, יבצעו בדיקות קורונה ויעדכנו את בית הספר.

אחים ואחיות של תלמידי הכיתה ג-2, לא רשאים ללכת למוסדות חינוך אחרים.

יתר הכיתות ימשיכו את הלימודים כרגיל לאחר בחינה שהבהירה כי הייתה הפרדה מוחלטת בין הכיתות בבית הספר.

בית ספר עמיטל

בבית ספר עמיטל בכיתות ד' של הבנים התגלה תלמיד מאומת עם קורונה.

התלמיד היה בבית הספר בפעם האחרונה ב 6/7.

בית הספר ייסגר.

כיתות ד' של הבנים עם המורים שלהם צרכים להכנס לבידוד עד 20/7 כולל, לבצע בדיקות קורונה ולעדכן את בית הספר.

אחים ואחיות של תלמידי כיתות ד' -בנים, לא רשאים ללכת למוסדות חינוך אחרים.
 

תיכון גולדה

ביום ראשון בערב נודע כי תלמידה בתיכון גולדה בשכונת אם המושבות מכיתה יא' אובחנה כחולת קורונה.

התלמידה הייתה פעם אחרונה בבית הספר ביום 7/7 בבגרות באנגלית.

בית הספר ביצע בדיקה בנוגע לאיזה  תלמידים היו איתה במגע. המשפחות עודכנו להכנס לבידוד , לבצע בדיקות ולעדכן את בית הספר.

אחים ואחיות של אותם תלמידים לא רשאים להגיע למוסדות חינוך.

גני ילדים

באשכול הגנים- "יחד" ברחוב משורר 11 בהדר גנים, סייעת אומתה כחולת קורונה והיא הייתה במתחם ב 12/7 בפעם האחרונה.

באשכול 6 גני ילדים: פז, אמבר, גרנית, ורדית, רובין, גוייבה.

הגנים פז, אמבר וורדית, יסגרו, ילדיי הגנים האלה והצוות יכנסו לבידוד, יבצעו בדיקות קורונה ויעדכנו את הנהלת הגנים והעירייה.

אחים ואחיות של ילדי הגנים שנסגרים אינם רשאים להגיע למוסדות חינוך.