אחד התלמידים בתלמוד תורה 'נטיעים' ברחוב השופר בשכונת הדר גנים נמצא חיובי לנגיף הקורונה, כך לפי הודעת רשת המעיין החינוך התורני שאליו שייך המוסד.

התלמיד שהה בבידוד החל מיום חמישי בשבוע שעבר, לאחר שאחד מבני משפחתו נמצא חיובי לנגיף. 

 

הנהלת התלמוד תורה מודיעה כי  מחר יום חמישי לא יתקיימו לימודים לכלל התלמידים.

עד לתום הבדיקות האפידמיולוגיות של הגורמים המוסמכים} לרשותם יעמוד המרחב הקולי, בו ימסרו שיעורים ופעילות מרחוק. 

כיתה ד' 1  בה לומד התלמיד קיבלה הוראה להיכנס מיד לבידוד מניעתי. הודעה נמסרה להורים ולגורמים המוסמכים.