סייעת מחליפה ששהתה בארבעה גני ילדים בשכונת הדר גנים נמצאה חיובית לקורונה. הצוותים וילדי הגנים התבקשו להיכנס לבידוד ולהיבדק.

ראש העיר רמי גרינברג פרסם הערב הודעה שבה נכתב:

"בעקבות העובדה כי חולה מאומתת עם נגיף קורונה הייתה בגן של פרי מגדים ברחוב מנחת שלמה - גן חנה  וגם בגן יעל ברחוב צפת גם גן של רשת פרי מגדים, הגנים האלה נסגרים ממחר ועד הודעה חדשה.

כל ילדי הגן והצוות חייבים להכנס לבידוד ולבצע בדיקות.

האחים והאחיות של הילדים מהגנים האלה, לא יכולים ללכת למוסדות חינוך שלהם בכדי למנוע הדבקה.

נא להקפיד על ההנחיות.

נעדכן לגביי הבדיקות ולגביי תקופת הבידוד."