היום (שלישי) תקיים הקבוצה את משחק האימון הראשון מול קבוצת צ׳רלטון.
בתוך כך, הבלם האוסטרי ברנהרד ינצ׳אק ביקש לעזוב את המחנה ולהשתחרר מהקבוצה עקב סיבות אישיות. הקבוצה נעתרה לבקשתו והחליטה שלא לעמוד בדרכו.