הלילה (בין חמישי לשישי) רוכב אופנוע כבן 20 נפצע בינוני בתאונה עצמית ברחוב בזל פינת רחוב שמשון בפתח תקווה.
דוד קריספל חובש באיחוד הצלה סיפר: "לדברי עוברי אורח רוכב האופנוע החליק ונחבל בראשו ובגפיו. הענקנו לו סיוע ראשוני בזירת התאונה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים בלינסון כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".
ממד"א נמסר: "בשעה 00:44 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על רוכב אופנוע שהחליק, ברחוב בזל בפתח תקווה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון, צעיר כבן 18 במצב בינוני, עם חבלות בגפיים.