אחות העובדת באשפוז יום  אונקולוגיה ובמחלקת פנימית ה' בבית חולים בילינסון, נמצאה חיובית לנגיף הקורונה, עקב הדבקה מחוץ לבית חולים.

מבית חולים בילינסון נמסר כי האחות לא שהתה השבוע בבית החולים וכי על פי ממצאי בדיקה אפידמיולוגית - 

אף מטופל לא נחשף. 

16 אנשי צוות מאשפוז יום הוכנסו לבידוד ו -  9 ממחלקה פנימית ה'.