מורה בבית הספר לחינוך מיוחד קורצ'אק, נמצאה הבוקר חיובית לנגיף הקורונה.
המורה ותלמידיה לא שבו לבית הספר עוד מיום שישי האחרון, לאחר שנתגלה כי המורה נחשפה קודם לכן לחולה מאומתת.
בתוך כך, בית הספר המונה 105 תלמידים ו-68 אנשי צוות - יסגר והתלמידים נדרשים להישאר בבידוד ולהיבדק (בהתאם להנחיות משרד הבריאות). בנוסף לתלמידי ומורי קורצ'אק, גם בני המשפחה של התלמידים או המורים (לרבות ילדי צוותי ההוראה) הלומדים במסגרות חינוך אחרות בעיר, נדרשים להישאר בביתם.