מקרה נוסף של קורונה במוסד חינוכי בעיר.
מחנכת בכיתה א' בבית ספר ע"ש אריק איינשטיין נדבקה בנגיף הקורונה, כך לפי הודעה ששלח ראש העיר רמי גרינברג לתושבי שכונת נווה גן. גרינברג ביקש מכל תלמידי הבית ספר והמורים להיכנס לבידוד.

בהודעה ששלח גרינברג נכתב:

"תושביי נווה גן בוקר טוב,

לצערי התבשרנו הבוקר שמחנכת בכיתה א  בבית ספר אריק איינשטיין, נדבקה בקורונה, המורה הייתה בבית הספר בפעם האחרונה ככל הידוע ביום ראשון האחרון. כשהייתה בבית הספר סביר להניח שלימדה בכיתות נוספות וגם הייתה בקרבת המורים האחרים בבית הספר שהם לימדו בכל הכיתות.

לאור האמור בית הספר ייסגר מהבוקר ועד לסיום הטיפול בנושא.

כל תלמידיי בית הספר וסגל המורים והצוות מתבקש להכנס לבידוד,

אנחנו נפעל מול משרד הבריאות וקופות החולים לארגן בדיקות קורונה כמה שיותר מהר, מי שלא מרגיש טוב, מתבקש לפנות לקופת החולים או מגן דוד לצורך ביצוע בדיקה בהקדם ועוד לפני הבדיקה המאורגנת שאנו נארגן בבית הספר.

בנוסף לפי הנוהל אין לשלוח ללימודים, גם אחים או אחיות שלומדים בבתי ספר אחרים וזאת עד שיהיו תוצאות של הבדיקות של התלמידים מאריק איינשטיין.

חשוב להקפיד על הכללים.

אנחנו כאן לשרותכם בכל דבר ועניין."