מקרה נוסף של הידבקות בנגיף הקורונה במוסד חינוכי בפתח תקווה.
היום (רביעי), תלמיד בגן פפאיה ברח' ווינברגר בשכונת הדר גנים, נמצא חיובי לנגיף הקורונה.

 

בתוך כך, התלמידים שלומדים בגן נכנסו לבידוד עד ה-17.6 והגן יסגר החל ממחר בהתאם להנחיות.
הרשות מלווה את ילדי הגן וצוות הגננות ובתיאום עם משרד הבריאות וקופות החולים הם יעברו בדיקות כדי לשלול הדבקויות.

תלמידה הלומדת בתיכון רננות, ברח' יהודה הנשיא 24, נמצאה אמש חיובית לנגיף הקורונה.

התיכון נסגר בהתאם להנחיות ו-135 התלמידות ואנשי הצוות ייכנסו לבידוד עד אשר יעברו בדיקות. הרשות פועלת מול משרד הבריאות וקופות החולים לקידום הליך בדיקות מזורז