שריפה פרצה הבוקר (שלישי)} בדיור מוגן ברחוב דנמרק בעיר.
האש התלקחה בארון חשמל, לוחמי כיבוי האש פעלו לכיבוי השריפה ולשחרור העשן. חובשי איחוד הצלה אבטחו את עבודת הכבאים, לא דווח על נפגעים.|

חובש במד"א - הצלה פתח תקווה ישראל הורביץ סיפר: "בעקבות הדיווח הראשוני על חשש ללכודים רבים בבניין, נערכנו במקום בכוחות גדולים של חובשים וניידות מד"א בחזית הבניין לקליטת נפגעים במידת ויהיו.

לאחר כחצי שעה של פעולות לוחמי האש מתחנת פ"ת  הם השתלטו על הדליקה ואיווררו את המקום ולאחר סריקות לא אותרו נפגעים."