תלמידת כיתה יב' בתיכון אחד העם בעיר, המכיל כ-800 תלמידים, נתגלתה כחיובית לנגיף הקורונה.
יתכן כי התלמידה נדבקה מאימא שלה שחולה אף היא.
בצאריך -27.5 הייתה הפעם האחרונה שהתלמידה שהתה בבית הספר, במבחן מתכונת.
בהחלטה משותפת של ראש העיר רמי גרינברג ומשרדי החינוך והבריאות, הוחלט לסגור את בית הספר ליומיים הקרובים (עד יעברו 14 יום).
אנשי הצוות ואלו שנבחנו עם התלמידה יחזרו בהתאם לממצאי תוצאות הבדיקה שיעברו בקרוב.
נכון לעכשיו, אלו שבאו במגע עם התלמידה חשים בטוב ואף אחד מהם לא גילה תסמינים.
עשרות התלמידים ששהו עם התלמידה במבחן המתכונת קיבלו הודעה שעליהם להיכנס לבידוד.
אגף החינוך העל יסודי בעיריית פתח תקוה מלווה את בית הספר.