ביום חמישי האחרון, דיווחנו על כך שמורה בבית הספר "אהבת ציון" בשכונת הדר גנים בעיר, נמצאה חיובית לקורונה.
מדובר בבית ספר פרטי שאינו רשמי של רשת מעיין החינוך התורני המזוהה עם תנועת ש"ס שבו לומדות 300 תלמידות.
אתמול (ראשון) התגלה כי תלמידות כיתה ה' הלומדות בכיתה של המורה נמצאו חיוביות גם הן.
בבית ספר ממתינים לתוצאות הבדיקות כדי לראות אם מדובר בשלושת התלמידות בלבד או שחלילה נדבקו תלמידות נוספות.
בשלב זה עוד לא ידוע מי הדביק את זה, המורה את התלמידות או ההפך.
ביום חמישי עם היודע כי המורה חולה, נסגר הבית ספר.
מבית הספר "אהבת ציון" נמסר:
מתוך 293 תלמידות בבית הספר, 37 לא חזרו אחרי פסח.
226 נבדקו ונמצאו שליליות.
7 תלמידות נמצאו חיוביות.
23 תלמידות ממתינות לתשובה.
מהתוצאות עולה כי המורה והתלמידות שנמצאו חיוביות הן מאותה כיתה, וכי ההקפדה על כל כללי משרד הבריאות גרמו לכך שההדבקה לא גלשה לכיתות אחרות.
לאחר קבלת התשובות הסופיות, יוחלט בהתאם מתי יתחדשו הלימודים.