אתמול (שישי) בשעה 17:51 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על אופנוע עם שני רוכבים שנפגע מרכב ברחוב הנביאים בפתח תקווה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח בילינסון 2 פצועים כבני 20 במצב בינוני עם חבלות בגפיים ובבטן.