כידוע, נגיף הקורונה מסוכן ביותר לאוכלוסייה המבוגרת ואנו עדים לכך מן הנעשה בעיר.
אתמול (רביעי) אושפז בבית חולים בילינסון בן 88 עם מחלות רקע, אשר התברר כי הוא חולה קורונה.
החולה אושפז בבידוד ומצבו מוגדר קשה.
אתמול דיווחנו על זוג הורים שנולדה להם ביום שלישי תינוקת בביה"ח בילינסון והועברה למחלקת פגים במרכז הרפואי שניידר.
אתמול ההורים נמצאו חיובים לקורונה.