זוג הורים לתינוקת שנולדה אתמול (שלישי) בבית החולים בילינסון והועברה למחלקת הפגים במרכז שניידר נמצאו חיוביים לקורונה.

האם, שמאושפזת בבילינסון  במתחם נפרד לא ביקרה במחלקת הפגים, אולם האב שהה שם בערב.
התינוקת נמצאה שלילית לנגיף.

בוצע תחקיר אפידמיולוגי לאיתור מגעים, עובדים שהיו בחשד לחשיפה נכנסו לבידוד וייערך סיקור לאנשי צוות, הורים ופגים לפי הצורך.

מצב האם טוב.